آیا بهار ورزشکاران را لمس می کند؟

[ad_1]

با فرا رسیدن فصل بهار احتمال کاهش انگیزه برای ورزش افزایش می یابد و در صورت ایجاد تغییراتی می توان از کاهش بهبود عملکرد و فعالیت بدنی ورزشکاران و انسان ها جلوگیری کرد.علاقه مند به ورزش.

به گزارش ایسنا، با فرا رسیدن فصل بهار و گرم شدن هوا، ورزشکاران می توانند تغییراتی در برنامه ورزشی خود ایجاد کنند که ورزش آنها برای این فصل مناسب است، زیرا با تغییر فصل، احتمال افت کاهش می یابد، انگیزه ورزش افزایش می یابد و در به این معنا می توان از رویکردهای فیزیکی مختلف استفاده کرد. خود را با شرایط وفق دهید تا عادات ورزشی ترک نشود.

نکات انگیزشی برای ورزش بهاره

برنامه منظم خود را تغییر دهید؛ با شروع سال جدید و فرا رسیدن بهار می توانید برنامه ورزشی و فعالیت های جدید خود را به روز کنید و خود را برای رسیدن به اهداف ورزشی جدید به چالش بکشید، حتی می توانید تمرینات قبلی را با سرعت یا تکرار بیشتر انجام دهید.

بیرون ورزش کن

بر اساس این مطلب که توسط زهرا تمدن، متخصص پزشکی ورزشی تهیه شده و از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی در اختیار ایسنا قرار گرفته است: در این مطلب آمده است که دیگر نیازی به ورزش در منزل یا روی تردمیل ندارید. زمانی که هوا بهتر شد، می توانید در خارج از منزل مثلا در پارک ورزش کنید و در نتیجه از ورزش بیشتر لذت ببرید.

با یک گروه یا دوستان ورزش کنید

از آنجایی که می توانید در بهار بیرون از خانه ورزش کنید، بهتر است تیمی از ورزشکاران را پیدا کنید و به آنها بپیوندید تا انگیزه بیشتری برای ادامه ورزش داشته باشید.

از نقل قول های انگیزشی بهره مند شوید

یک جمله پر انرژی را روی دیوار یا آینه خانه قرار دهید و عکس ورزشکار را جلوی چشمان خود قرار دهید.

صبح را با یوگا شروع کنید

می توانید صبح ها که از خواب بیدار می شوید چند تمرین یوگا انجام دهید زیرا این تمرینات انرژی بیشتری به شما می دهد.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.