سفارش چاپ فلکسو ایرانیان

سفارش چاپ فلکسو بعدها برچسب شما چه میزان است؟ آيا صورت خاصي وجود دارااست که دوست داريد؟

اندازه برچسب و قيمت اثر شکل، به خصوص چنانچه به صورت سفارشي نياز داريد، بايد با قالب سفارشي جديد توليد شود. Advanced Labels NW داراي بيش از 5300 قالب برش و همچنين توانايي پاسخگويي به نيازهاي سفارشي شما است.

 

 

5. چندین رنگ روي برچسب خویش مي خواهيد؟

ليبل هاي تام رنگي با افست CMYK توليد مي شوند که به آن چاپ 4 رنگ مي گويند. شما اين قابلیت را داريد که “رنگ هاي نقطه اي” اضافي بیشتر کنيد تا رنگ هاي خویش را تا 10 با چاپ فلکسوگرافي معمولي و 16 رنگ با چاپ افست ديجيتال افزايش دهيد.

 

 

6. به چندین ورژن طراحي گوناگون از برچسب خویش نياز داريد؟

تا زماني که اشکال برچسب شما اندازه‌هاي يکساني دارند، مي‌توانيد هر تعداد ورژن از طرح برچسب خویش را در ادامه شکل نياز سفارش دهيد، تمامی در ادامه يک سفارش برچسب. همانطور که در ادامه بالا ذکر شد، اين دستور سفارش شما را تیم بندي مي نماید و مقادير شما را افزايش مي دهد، که مي تواند به معناي پس انداز وسیع در ادامه دراز مدت باشد.

 

 

7. آيا در ادامه آينده به عبارتی برچسب را سفارش خواهيد داد، چنانچه چنين است، چندین توشه و در ادامه چه مقداري؟ اين ممکن هست بر تعیین رویه چاپ شما تأثير بگذارد.

نماينده سرویس ها مشتريان شما تصميم بين چاپ فلکسوگرافي معمولي يا افست ديجيتال را راهنمايي مي نماید و معمولا خوبتر هست سفارشات ليبل فعلي و آتي را در ادامه يک گونه ماشين چاپ توليد کنيد تا از بالاترين کيفيت و ثبات بازتوليد رنگ اطمينان حاصل کنيد.

 

 

8. آيا به هر نوع تغيير از برچسبي به برچسب ديگر در ادامه طرح برچسب شبیه نياز داريد (به تیتر مثال، کدهاي بازي، شماره گذاري متوالي يا نوشته جايگزين).

مانند نسخه‌هاي طراحي، اين تغييرات را مي‌توان با به عبارتی ترتيب و با به عبارتی مزيت گنجاند. دیتا هاي متغير و تصويربرداري متغير براي برچسب ها راهي عالي براي افزايش عشق به حضور قفسه شما است.

 

 

9. برچسب شما با چه محيط هايي روبرو خواهد شد؟ (فريزر، فضاي باز، يخچال، دوش و …)

اين يک سوال حیاتی براي مهندسي برچسب شما هست و نبايد از آن بی خبر شد. اشکال مختلفي از مواد برچسب، چسب ها و گزينه هاي حفاظتي وجود دارااست که به طور یگانه براي محيط هاي گرم يا سرد و محيط هاي مرطوب يا مرطوب طراحي شده اند.

 

 

10. به ارتفاع قدمت متاع و برچسب خویش فکر کنيد. محصولات شما (و برچسب‌ها) چطور ارسال، ذخيره، در ادامه تنظيمات خرده‌فروشي نمايش دیتا مي‌شوند و به وسیله مشتريان به کارگیری مي‌شوند؟

مانند قرار گرفتن در ادامه معرض محيطي، به چاپگر ليبل خویش اطلاع دهيد که آيا ليبل هاي شما نياز به مقاومت در ادامه برابر به کارگیری در ادامه فضاي گشوده يا به کارگیری صنعتي دارند. حتماً موقعيت‌هاي دنياي واقعي را در ادامه حیث بگيريد که برچسب‌هاي شما بايد در ادامه آن تلاش داشته باشند، از گزاره طرز ذخيره و حمل و نقل. اين سناريوها به راهنمايي در ادامه تعیین مواد برچسب، چسب و انتخاب‌هاي حافظ نظیر لاک يا لمينيت امداد مي‌کنند.

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.