لیست قیمت هیتر کمربندی

هیتر این ابزار فوق العاده به خوبی از حرکت ماده مبرد جلوگیری می کند و دمای ماده مبرد را در بالاترین حالت ممکن از سردترین نقطه دستگاه حفظ می کند.

هیتر کمربندی با ترموستات

پمپ داون هنگام خاموشی دستگاه به حذف سیال سردکننده و خط مکش استفاده می شود و در حذف ماده مبرد نیز تاثیرگذار است.

هیتر کمربندی کمپرسور

در این حالت و مخلوط شدن روغن و مبرد­، مخلوط مورد نظر به تمام قطعات که نیاز به روغن­کاری دارند پمپ می شود و در این فوم سفید رنگ توانایی روغن­کاری قطعات را نداشته و به سرعت باعث شروع خوردگی قطعات به دلیل نقص در روغن­کاری می­ شود همچنین این پدیده باعث بوجود آمدن ضربات هیدرولیکی قوی در پیستون و افزایش آمپر مصرفی کمپر­سور می­ شود­.

افزایش فشار و سرد شدن کمپرسور باعث کندانس گاز فریونی بر روی سطح روغن می شود و یک لایه مایع مبرد بر روی سطح روغن تشکیل می دهد.

از آنجائیکه مایع مبرد سنگین تر از روغن است در زیر روغن در کارتر جمع می شود و در زمان استارت کمپرسور کاهش فشار ساکشن و کارتر باعث جوشیدن مایع مبرد در کارتر می شود.

افزایش فشار و سرد شدن کمپرسور باعث کندانس گاز فریونی بر روی سطح روغن می شود و از آنجایی که مایع مبرد سنگین تر از روغن است، به شکل یک لایه مایع مبرد در زیر سطح روغن در کارتر جمع می شود و در زمان استارت کمپرسور و با کاهش فشار ساکشن و کارتر، مایع مبرد شروع به جوشش می کند و نتیجه جوشش مایع مبرد، مخلوط شدن روغن و گاز است.

نحوه عملکرد هیتر کارتر در کمپرسور به این شکل است که با خاموش ماندن کمپرسور، فشار کارتر بالا میرود و در نتیجه دمای کمپرسور کاهش مییابد.

خرید هیتر کمربندی

انواع مختلف باند هیترها شامل باند هیترهای عایق شده با میکا و سرامیک در شرکت برنا الکترونیک ساخته می شود.

در جوشکاری Junction Box و هیترها به فلنچ از ظرافت و تکنیک بالایی می بایست بهره برد چرا که در غیر این صورت شاهد بروز نشتی خواهیم بود و از آنجا که متریال هیتر، فلنچ و باکس در بسیاری از موارد با همدیگر متفاوت هستند روش جوشکاری آنها و فیلرهای مورد استفاده از WPSهای خاصی طبعیت می کند.

قیمت هیتر کمربندی

تفکر عمومی قالب در مورد هیتر، گرم کردن روغن و افزایش سیالیت روغن به خصوص در هوای سرد است اما این وظیفه را نمی توان وظیفه اصلی هیتر کمپرسور نامید.

اگر این اتفاق بیفتد و کمپرسور بعد از مدتی روشن شود، کاهش فشار زیادی در سیستم اتفاق خواهد افتاد که نتیجه آن کف کردن روغن در کارتر است.

هیتر فن دار کم مصرف

با پرشدن کارتر از فوم، شاتون ها آزادی عمل برای حرکت پیدا نمی کنند که نتیجه آن افزایش آمپر مصرفی و ضربات هیدرولیکی است.

فوم تشکیل شده در کارتر قابلیت پمپ شدن ندارد و در ضمن گاز فریونی همراه روغن، خاصیت اصطکاکی دارد پس در نتیجه قطعات روغنکاری مناسبی نخواهند داشت و همانطور که در تصویر می بینید مهمترین قطعه ای که از این پدیده آسیب خواهد دید، بوش های اصلی کمپرسور و بوش پمپ روغن است و متعاقب آن تمامی یاتاقان ها، سیلندر و دیگر اجزا که دارای تلورانس های کمی هستند نیز آسیب خواهند دید.

این وسیله برای کمپرسورهای مخصوص محیط های دارای دمای پایین بسیار مناسب است که احتمال آسیب دیدگی را به شدت کاهش می دهد.

در صورتی که این مایع شکن در چرخه تبرید نباشد، به علت ورود سیال سرد کننده به کمپرسور ، آسیب های زیادی را می تواند به کمپرسور وارد کند.

4/گرمایش مخزن های مواد جامد و مایع … اما در دور اِلمان ها و دستگاه های تزریق از المنت حلقه ای (تسمه ای) استفاده می گردد.

ایجاد روغن هنگام کار کردن کمپرسور باعث خنک نگهداشتن دستگاه های مختلف می شود و به کاهش اصطکاک قطعات بسیار کمک کننده است.

با شنیدن نام هیتر برای کمپرسور شاید این ذهنیت بوجود آید که کار هیتر در کمپرسور گرم کردن روغن و افزایش میزان سیالیت آن است.

خیلی ها به اشتباه با قطع کردن اتصال برق از یونیت خارجی، باعث از کار افتاده هیتر کارتر می شوند که در پی آن، ماده مبرد به داخل مبرد برگشت پیدا می کند.

در حالی که می توان با کمک سیستم پمپ داون اتوماتیک و هیتر از سر ریز کردن و برگشت ماده سردکننده به کمپرسور جلوگیری کرد.

هیتر هم در کنار پمپ از برگشت ماده مبرد به خوبی جلوگیری می کند. به کار گیری سیستم پمپ داون اتوماتیک به همراه هیتر کارتر باعث جلوگیری از نشتی سیستم و بازگشت ماده سرد کننده به کمپرسور میشود.

آسیب به سوپاپ­ های دیسچارج در اثر ضربه مایع نشان می دهد، مخلوط روغن و مایع مبرد باعث شکستن سوپاپ­ های دیسچارج و حتی شکستن پیستون­ ها می­ شود­.

وظیفه این قطعه، جلوگیری از ورود مایع به داخل کمپرسورها می باشد. داخل المنت های میله ای که داخل لوله و خاک قرار گرفته است.

مبرد­، روغن را در سطوح مختلف می­ شورد و باعث خوردگی قطعات مختلف کمپرسور از قبیل شاتون­ها، بوش­ ها، بلبرینگ­ ها، دیواره سیلندر و پیستون های کمپرسور می­ شود­.

هیتر جدا کننده روغن نیز همانند هیتر کارتر باعث عدم بوجود آمدن کف روغن در زمان راه اندازی کمپرسور می شود.

کاربردهای المنت های ساخته شده ما: صنایع نفت و گاز مانند مخازن پتروشيمی و قسمت های مختلف پالایشگاه ها، مخازن روغن و آب، در استخر برای گرمایش استخر، بخاری های الکتریکی و آبگرمکن ها، در دارو سازی صنعتی، انبارهای صنعتی، ماشین آلات بزرگ صنعتی، صنایع پلاستیک و…

هنگامی که کمپرسور در حال کار کردن است، این روغن به خنک سازی قطعات کمک میکند و همچنین اصطکاک موجود میان قطعات را کاهش میدهد و عملا بدون وجود روغن، امکان کار کردن کمپرسور وجود ندارد.

مزایای استفاده از روغن کمپرسور بیان شد و گفتیم که وجود روغن در کمپرسور سبب کاهش سطح اصطکاک و کاهش سایش قطعات میشود، همچنین این روغن باعث خنک سازی قطعات دیگر سیستم نیز میشود.

سرد شدن بیشتر روغن باعث مخلوط شدن بیشتر مبرد و روغن می­ شود­. عدم استفاده از هیتر کارتر کمپرسور باعث ایجاد چه مشکلی میشود؟

البته نصب هیتر در بیرون از کمپرسور مانع بالا رفتن دمای کمپرسور می شود و از ایجاد صدا در محیط به خوبی جلوگیری می کند.

قرار دادن هیتر در بیرون از کمپرسور دو مزیت دارد؛ یکی از بالا رفتن دمای کمپرسور جلوگیری میکند و دیگر اینکه در محیط داخلی صدایی که تولید میشود کمتر است.

این دو خطر شامل آسیب دیدگی دریچه خروجی و دیگر قطعات دستگاه و افزایش اصطکاک و ساییدگی آنهاست. همانطور که در تصویر مشاهده کنید، ترموستات آن در 6 حالت درجهبندی شده و به شکل ولوم بر روی دستگاه قرار گرفته شده است.

این المنت ها کوچک و جمع و جور بوده و امکان نصب بر روی انواع دستگاه ها را دارند. که جهت گرم کردن لوله ها و تیوپهایی استفاده می شود که نیاز به گرمایش از خارج دارند.

اگر به استفاده از این روغن توجه نکنید و بعد از مدتی اقدام به روشن کردن کمپرسور کنید، مطمئنا با کاهش فشار جدی دستگاه روبرو خواهید شد.

بدنه این محصول از جنس پلاستیک با کیفیت است و علاوه بر قابلیت گرم کردن محیط سرد، در هوای گرم نیز به عنوان پنکه مورد استفاده قرار میگیرد.

به علاوه برخی از بخاریهای قابل حمل ممکن است فضای بیشتری را پوشش دهند. سیم المنت از جنس کروم نیکل بوده و براساس سایزبندی تا دمایی بالغ بر 1250 درجه سانتیگراد را پوشش می دهد .

از کمپرسور کوپلند نوع سیلندر پیستونی دو مرحلهای، جهت رسیدن به دماهای خیلی پایین (تا حدود منفی 40 درجه سانتیگراد) استفاده میشود.

و در شرایطی که دمای محیط نیز سرد یا خیلی سرد است­، بخار مبرد شروع به اشباع شدن می­ کند، مبرد به زیر سطح روغن رفته و در روغن غرق می­ شود­.

می دانیم بخار مبرد شروع به مخلوط شدن با روغن در قسمت سرد سیستم می کند. اگر کمپرسور خاموش باشد، در این حالت مبرد با روغن مخلوط شده و فشار گیج بالاست­.

جهت استعلام قیمت می توانید با ما تماس بگیرید. گروه صنعتی ترموهیترکیان با بیش از ۱۴ سال سابقه فعالیت، سفارش ساخت انواع المنت های صنعتی را انجام می دهد ، جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

با واحد فروش ترموهیترکیان تماس بگیرید. برای مشاوره می توانید با کارشناسان فنی گروه مهندسی مهراسپند تماس بگیرید. گروه صنعتی ترموهیترکیان با ۱۵ سال سابقه درخشان درزمینه تولید و عرضه انواع المنتهای صنعتی مفتخر است باکادری مجرب المنت های مورد نیاز صنایع مختلف و شرکتها رابا ابعاد و خصوصیات مورد نیاز و دلخواه تولید و عرضه نماید.

در کارگاه تعمیرات کمپرسور گروه مهندسی مهراسپند علائم خرابی کمپر­سور تشخیص داده شده و به اپراتور­ها و کارفرمایان گزارش داده می­ شود­.

به ویژه فصول بینا­بین (بهار و پائیز) و در مواردی که کار­برد زمستانه نیز مورد نیاز است­، این مشکل بیشتر بروز می­ کند­.

در مواقعی که از دستگاه سرمایشی استفاده نمی شود، این ابزار وظیفه مهم خود را ایفا می کند و از گردش سیال سرد کننده و چاگش آن جلوگیری خواهد کرد.

به دلیل اینکه دستگاه آکومولاتور قادر نیست به طور کامل مانع ورود سیال مبرد به کمپرسور شود، بنابراین این دستگاه نیز همانند سایر سیستم های قدیمی نمی تواند بازدهی صد درصد داشته باشد.

همچنین اگر ماده سرد کننده گازی شکل باشد قادر است به طرف بالا یا پایین جریان پیدا کند. هیتر کارتر کمپرسور یک قطعه مهم در چرخه سرمایش و کمپرسور دستگاههای سرمایشی است و معمولا در قسمت پایین کمپرسورها تعبیه شده است .در دستگاههای سرمایشی مختلف محل قرارگیری هیتر متفاوت است در برخی در بیرون از سیستم گذاشته می شود تا دمای کمپرسور بالا نرود و میزان صدای کمتری در محیط داخلی پخش شود و در بعضی از سیستم ها در داخل کمپرسور نصب می شود .

در دستگاههای سرمایشی مختلف محل قرارگیری هیتر متفاوت است، در برخی در بیرون سیستم و در بعضی از سیستمها در داخل کمپرسور نصب میشود.

This art᠎icle h᠎as been creat​ed by G᠎SA C ontent G​en erat or Dem over᠎si​on!

در صورتی که در کمپرسور سیستمها و دستگاههای تولید کننده سرما از هیتر کارتر استفاده نشود، دو خطر بزرگ را بوجود میآورد.

به همین خاطر معمولاً افراد به دنبال هیتر فن دار کم مصرف هستند. برای فضاهای بزرگتر، بهتر است حتما هیتر فن دار بخرید.

در این مقاله به مزایای استفاده از هیتر کارتر نیز اشاره شد. در این مقاله به بررسی علت استفاده از هیتر کارتر کمپرسور و نقش آن در سیستمهای سرمایشی پرداخته شد.

این امر هیتر برقی را به گزینهای جذاب و کارا برای گرمایش خانگی، محل کار و صنعتی تبدیل نمود. به کار گیری میباشد و در داخل عمده قالبها به ادله تولید حرارت دو خط مش از دسته تخت تسمه ای استعمال میشود همچنین المنت تسمه ای یا کمربندی در اندازههای کوچک و تبارک به شکلهای معمولی و فیش دار و سیم دار ساخته میشود .

همچنین بخاری برقی برفاب به ترموستات مجهز شده است که توسط آن میتوانید میزان حرارت دلخواهتان را تنظیم نمایید. این نوع المنت برای انتقال حرارت از طریق تماس و مخصوصا سیلندرهای تزریق استفاده می شود.

فنهای سقفی تولید شرکت امرسون که سکونت در ساختمانهای بلند را ممکن میکرد، نیمی از تولید این شرکت را به خود اختصاص داد.

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.